"Yandex. Direct" дээрх CTR гэж юу вэ? CTR

Агуулгын хүснэгт:

"Yandex. Direct" дээрх CTR гэж юу вэ? CTR
"Yandex. Direct" дээрх CTR гэж юу вэ? CTR
Anonim

Зар сурталчилгаа маш ашигтай бизнес гэж ярьдаг. Олон эхлэгчид үүнтэй маргаж болох нь үнэн. Тэдний сурталчилгааны төсөв бидний нүдний өмнө хайлж, ойлгомжгүй үзүүлэлт болох CTR болж байна. Энэ нь нэг товшилтын зардлыг тооцоолох алгоритмд багтсан хамгийн чухал хүчин зүйл болох нь харагдаж байна. Yandex. Direct дээр CTR гэж юу болох, түүнтэй хэрхэн нөхөрлөх талаар олж мэдье. Мэргэжилтнүүдийн үзэж байгаагаар энэ асуулт дэлхийн хэмжээнд байна. Энэ хүчин зүйлийг ойлгосноор та сурталчилгааны кампанит ажилд ихээхэн мөнгө хэмнэж, илүү их орлого олох боломжтой болно.

yandex шууд дээр ctr гэж юу вэ
yandex шууд дээр ctr гэж юу вэ

"Yandex. Direct"-ийн талаар хэдэн үг

Интернэт бол бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ сурталчлах хамгийн түгээмэл платформ юм. Энд олон компани үйл ажиллагаа явуулж байгаа бөгөөд тэдгээрийн мөн чанар нь өөрсдийгөө мэдэгдэхийг хүсч буй хүмүүс болон вэбмастеруудын харилцан үйлчлэлийг зохион байгуулах явдал юм.өөрөөр хэлбэл, өөрсдийн зарын орон зайг гаргаж буй хүмүүс.

Хайлтын системд энэ асуудалд хамгийн их боломж бий. Эдгээр нь тусгай програм хангамж бүтээх чиглэлээр ажилладаг аж ахуйн нэгжүүд юм. Та мэдээлэл хайж байхдаа тэдэнтэй байнга тааралддаг.

"Яндекс. Шууд" бол орос хэлээр ярьдаг интернетийн хамгийн алдартай сурталчилгааны компаниудын нэг юм. Энэ нь ижил нэртэй хайлтын системийг бий болгосон аж ахуйн нэгжийн үндсэн дээр зохион байгуулагддаг. "Yandex. Шууд" нь сурталчлагч, сайт эзэмшигчид (вэбмастерууд) үйлчилгээ үзүүлдэг. Эхнийх нь өөрийгөө зарлахын тулд мөнгө зарцуулдаг бол хоёр дахь нь өөрсдийн сайтыг хангасны төлөө багахан хэсгийг нь авдаг.

Тэднийг хооронд нь холбосон үйлчилгээ нь уг үйл явцыг зохицуулдаг. Тэрээр зар сурталчилгаа болон түүн дээр дарах хоёрын хоорондох тэнцвэрийг байнга хадгалах хэрэгтэй. Үгүй бол сурталчлагч болон вэбмастерууд хоёулаа үүнийг орхих болно. Тийм ээ, зочдод түүний үйлчилгээ хангалтгүй чанартай гэж үзэж, өөр хайлтын систем рүү очих болно. Интернет бол маш их өрсөлдөөнтэй газар юм. Одоо та ямар сэдвээр ярилцаж байгааг ойлгосон тул асуудлын гол руу шилжиж болно. Тэгэхээр "Yandex. Direct" дээрх CTR гэж юу вэ?

Yandex шууд сургалт
Yandex шууд сургалт

Дүрэм

Та сурталчилгаанд олон хүн оролцдог гэдгийг ойлгох хэрэгтэй. Тэд ижил түлхүүр хэллэг ашигладаг тул хоорондоо өрсөлддөг. Yandex. Direct нь шүүгчийн үүргийг гүйцэтгэдэг. Тус компаниас зохион байгуулж буй сургалт энэ талаар тодорхой мэдээлэл өгсөн ч хангалттай биш.

"Яндекс"-ийн зорилго болмөнгө олох. Энэ нь сурталчлагч бүрийг аль болох ихийг авах боломжийг олгодог дүрмийг бий болгодог. Жишээлбэл, Yandex. Direct дээрх товшилтын үнэ ижил төстэй зар сурталчилгааны хувьд өөр байж болно. "Шүүгч" таныг хэр их мөнгө төлөхийг зөвшөөрөхийг биш, харин хэрэглэгчийн санал хүсэлтийг хардаг. Хүмүүс зар дээр дарах нь түүний хувьд илүү чухал.

Хэрэв та энэ зүйлийг ойлгож байгаа бол Yandex. Direct дээр CTR гэж юу болох, энэ нь төсөвт хэрхэн нөлөөлж байгааг олж мэдэхэд хялбар байх болно. Дахин хэлэхэд, хэрэв зар сурталчилгаа нь болхи эсвэл олон нийтэд таалагдахгүй бол компанид хичнээн их мөнгө өгөхөд бэлэн байгаа нь хамаагүй. Тэр хүн бүрээс илүү ихийг авахыг эрмэлздэг нь түүний үйл ажиллагааны утга учир юм.

Yandex Direct дахь CPC
Yandex Direct дахь CPC

"Yandex. Direct" дээрх CTR гэж юу вэ

Техникийн дэмжлэг нь энэ ойлголтыг маш тодорхой тодорхойлсон. CTR (click through rate) нь сурталчилгаа эсвэл сурталчилгааны товшилтын үзүүлэлт юм. Тооцооллын томъёо нь товшилтын тоо, сэтгэгдэл гэсэн хоёр үзүүлэлтийг агуулдаг. CTR нь тэдгээрийн хоорондох коэффициент юм. Өөрөөр хэлбэл, үүнийг авахын тулд та товшилтыг сэтгэгдэлээр хуваах хэрэгтэй. Гэсэн хэдий ч бүх зүйл тийм ч энгийн биш.

Нэгдүгээрт, "Яндекс" энэ үзүүлэлтийг шууд тооцдоггүй. Зар сурталчилгаа сонгохдоо тэрээр эхлээд таамагласан ЗС-д анхаарлаа хандуулдаг. "Яндекс" энэ өгөгдлийг хэрхэн хүлээн авдаг вэ - хэн ч ойлгохгүй байна. Ижил техникийн дэмжлэг нь сайтын үйлийн үрийг (хэрэв байгаа бол) харгалзан ижил төстэй сурталчилгааны кампанит ажлын дундаж гүйцэтгэлээр удирддаг болохыг тайлбарладаг.

Бодит CTR-ийг тодорхой тооны сэтгэгдлийн дараа л тооцоолж эхэлдэг. Жишээлбэл, 2016 онд байхгүй байх ёстой400-аас бага. Yandex. Direct дахь товшилтын үнэ нь энэ үзүүлэлтээс шууд хамаардаг. Энэ нь жижиг байх тусам зар сурталчилгаа илүү үнэтэй байх болно.

ctr хэрхэн нэмэгдүүлэх
ctr хэрхэн нэмэгдүүлэх

Зар сурталчилгааны нэгжийг эрэмбэлэх логик

ЗС хэрхэн ажилладагийг харуулсан жишээг харцгаая. Бид хоёр сурталчлагчтай. Нэг нь 20 рубль төлөхөд бэлэн байна. Үйлчлүүлэгчийн үйлдэл бүрийн хувьд хоёр дахь нь ийм санг өрөвддөг. Тэр 10 рублийн үнийг хэлсэн.

Тэдний сурталчилгааны кампанит ажил хэсэг хугацаанд үр дүнтэй болсон. Үүний үр дүнд Yandex зуун сэтгэгдэлээс эхнийх нь 5 товшилтыг хүлээн авсныг олж харсан. Түүний CTR 5% байна. Хоёр дахь сурталчлагч кампанит ажлыг илүү сайн гүйцэтгэсэн. Тэрээр ижил зуун сэтгэгдэлд CTR авсан - 15%. Сайн байна!

Яндекс юу олсон бэ? Эхнийхээс: 20x5=100r. Хоёр дахь нь: 10x15 \u003d 150 рубль. Түүний хувьд хэн нь дээр вэ? Энэ нь хэнд ч ойлгомжтой, учир нь реклам ижил тооны удаа үзүүлсэн. Гэхдээ илүү хэмнэлттэй, гэхдээ хичээнгүй сурталчлагчаас Yandex илүү ихийг авдаг. Энэ нь тэр өөрийгөө хуурахгүй, энэ ажилчинг тэргүүнд тавина гэсэн үг юм. Мөн урамшуулал болгон - бага CPC.

ЗС төсөвт нөлөөлдөг үү?

Сурталчлагчид "Yandex. Direct"-тэй нийцүүлэхийг байнга хичээдэг. Бизнес эрхлэх хүсэлтэй иргэдэд зориулсан сургалтыг сайжруулж байна. Үр дүнд хүрч, шатахгүйн тулд та шинэ бүтээгдэхүүн сонирхож, хэн нэгний туршлагыг судлах хэрэгтэй. Тиймээс, хэсэг хугацааны өмнө Yandex нь нэг баннер биш харин бүх сурталчилгааны кампанит ажилд хариу үйлдэл үзүүлдэг болох нь тогтоогдсон. Тэр мэргэжилтэн хэр нягт нямбай дүн шинжилгээ хийдэгзар үүсгэхэд ашигладаг түлхүүр үгсийг цуглуулсан.

Үүнээс гадна "Яндекс" домайн нэр бүрийн мэдээллийг цуглуулдаг. Хэрэв тааламжгүй бол тэд "сайт үйлийн үр" гэж ярьдаг. Энэ нь хайлтын үр дүнд нөлөөлдөг тул нэг товшилтын зардлыг нэмэгдүүлдэг. Танай сайтад ямар нэг сөрөг зүйл байгаа эсэхийг мэдэхийн тулд та зөвхөн туршилтаар хийж болно. Та өөр хаяг руу хөтлөх хоёр ижил зар үүсгэх хэрэгтэй. Үйлчилгээний санал болгож буй үнээр та аль нь илүү хандлагатай болохыг ойлгох болно.

ctr товшилтын хурд
ctr товшилтын хурд

CTR хэрхэн нэмэгдүүлэх вэ?

Мэргэжилтнүүд энэ талаар олон санал бодолтой байна. Тэдний ихэнх нь зар сурталчилгааг боловсруулах ёстой гэж боддог. Эхлээд бүх боломжит түлхүүрүүдийг цуглуул. Yandex таны кампанит ажлыг шалгахдаа тэдний чанарт дүн шинжилгээ хийх нь гарцаагүй. Түлхүүр үг сайн байх тусмаа үнэ бага байх болно. Үүнийг мэргэжилтнүүд практик дээр олж мэдсэн.

ЗТ-ийн өсөлтийн хоёрдугаар байр нь зар өөрөө юм. Түлхүүр хэллэг нь гарчиг болон бичвэрт байх ёстой. Та кампанит ажил үүсгэхдээ хашилтанд оруулах хэрэгтэй. "Яндекс" нь энэ тэмдгийг яг үг хэллэгээр сурталчлах хүсэл гэж ойлгодог. Мөн энэ нь шаардлагагүй, зохисгүй сэтгэгдлийг арилгадаг. Тиймээс CTR-ийг бууруулахгүй.

Үг таслах

Үйлчилгээнд тодорхой асуулгад зар харуулахгүй байх функц байдаг. Тэднийг зогсоох үгс гэж нэрлэдэг. Жишээлбэл, та үслэг дээлийг сурталчлахыг хүсч байна. Мэдээжийн хэрэг, энэ үгтэй бүх хүсэлтийг тооцоолж, батлах ёстой. Та түлхүүр хэллэгүүдийг цуглуулахдаа,тэдгээрийг анхааралтай уншина уу. Мэдээжийн хэрэг "үслэг дээлний доорх майга" болон бусад олон зүйл байх болно. Ийм хүсэлтийг хориглоогүй бол бидний хувь хэмжээг бууруулж, бүхэл бүтэн кампанит ажлын зардлыг нэмэгдүүлэх болно. Энэ нь зар сурталчилгаа үүсгэхдээ гол хэллэгүүдийг боловсруулах нь хамгийн чухал юм.

товшилтын хувь ctr
товшилтын хувь ctr

Үзэгчдийн сонголт

Бас чухал зүйл. "Yandex" нь гол хэллэгт анхаарлаа хандуулдаг. Гэсэн хэдий ч хүсэлт бичдэг хүн бүр бүтээгдэхүүн худалдан авах, үйлчилгээ захиалах мөнгө, чадвартай байдаггүй. Үзэгчдийн энэ хэсгийг таслах хэрэгтэй. Үүний тулд нас, газарзүйн байршлаар байршил байдаг. Ялтад цэцэг зарах зарыг үзэхийн тулд Магаданаас ирсэн хүмүүс хэрэггүй биз дээ? Тэдэнд нэг ч төгрөг зарцуулахгүй хэвээрээ, эдгээр иргэдэд тийм боломж байхгүй. Тиймээс та хэнд үйлчилгээгээ санал болгож байгаагаа дахин сайтар нягталж үзэх хэрэгтэй. Боломжит худалдан авагчийн хөрөг зургийг зурж, түүнд анхаарлаа хандуулаарай. Дараа нь "Yandex" нь танд их хэмжээний CTR, кампанит ажил өөрөө ноцтой орлоготой байх болно. Амжилт хүсье!

Зөвлөмж болгож буй: