CPM - энэ юу вэ? CPM-ийг сурталчилгаанд хэрхэн ашигладаг вэ?

Агуулгын хүснэгт:

CPM - энэ юу вэ? CPM-ийг сурталчилгаанд хэрхэн ашигладаг вэ?
CPM - энэ юу вэ? CPM-ийг сурталчилгаанд хэрхэн ашигладаг вэ?
Anonim

Вэб дээр хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл эсвэл контекст сурталчилгааны кампанит ажил зохион байгуулахдаа аливаа сурталчлагч ойролцоогоор төсвөө тооцдог. Зар сурталчилгааны кампанит ажлын үйлчлүүлэгчийн хувьд түүнийг хэрэгжүүлэхэд шаардагдах хөрөнгийг хэрхэн хуваарилж байгаа, мөнгийг зориулалтын дагуу зарцуулж байгаа эсэх, ямар үр дүнтэй зарцуулж байгааг харах нь чухал юм. Хэвлэл мэдээллийн төлөвлөлтөнд зар сурталчилгааны бүтээгдэхүүний үр нөлөөг тооцоолохдоо хэд хэдэн үзүүлэлт дээр суурилдаг бөгөөд тэдгээрийн нэг нь CPM индекс юм. Энэ үзүүлэлт юу вэ, үүнийг хэрхэн ашиглах талаар бид доороос олж мэдэх болно.

cpm байна
cpm байна

CPM - яагаад танд хэрэгтэй байна

Зар сурталчилгаан дахь CPM гэж юу вэ гэдгийг өнгөрсөн зуунаас хойш мэддэг болсон. Уг модулийг хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр гарсан бүх сурталчилгааны кампанит ажилд ашигласан. Хэвлэлийн газар, телевиз, радиогийн сувгууд сурталчилгааны зардлыг тооцохдоо энэ үзүүлэлтийг ашигладаг хэвээр байна. CPM-ийг ганц хүлээн авагчид биш, харин мянган боломжит худалдан авагчдад зориулсан нэг зар сурталчилгааны үнийн тухайд ашигладаг. Үүний зэрэгцээ энэ нэр томъёог эргэлтэд оруулсан. Зар сурталчилгааны сайтуудын эзэд зөвхөн эргэлт, сэдэвчилсэн байдлаар ажиллах боломжтой байсан тул CPM үзүүлэлтийг тодорхойлж, энэ утгыг харгалзан сурталчилгаа үр дүнтэй болсон.

CPM тодорхойлолт

cpm байна
cpm байна

CPM-ийн энгийн тодорхойлолт бол мянгад ногдох зардал юм. Модулийн нэр нь англи хэлний Cost-Per-Thousand гэсэн үгнээс гаралтай бөгөөд M нь 1000 гэсэн утгатай Ромын тоо юм. Тиймээс CPM гэж юу вэ гэж асуухад бид энэ нь мянган сурталчилгааны сэтгэгдэлд ногдох үнэ гэж хариулж чадна. Сурталчилгаа сонин, сэтгүүлийн хуудсан дээр хэдий чинээ олон удаа гарч, радиогоор дуугарах юм уу телевизийн сувгаар анивчдаг байх тусам энэ коэффициент өндөр байна.

Онлайн сурталчилгааны кампанит ажил дахь CPM тооцоо

Интернэт дээр зар сурталчилгааны үүргийг ихэвчлэн баннер гүйцэтгэдэг - хэрэглэгчид тийм ч их дургүй байдаг, зар сурталчилгааны сайтын эзэнд мөнгө авчирдаг маш ядаргаатай цонхнууд. Сайт хэдий чинээ алдартай, олон хэрэглэгчид интернетийн энэ хуудсыг үзэх тусам энэ сайт дээрх зар сурталчилгаа илүү үнэтэй болно.

Сурталчлагчид тухайн баннерыг үзсэн хамгийн олон хэрэглэгчийг сонирхож байна. Тиймээс CPM гэж юу болохыг математикийн хувьд дараах байдлаар харуулж болно:

CPM=(зар сурталчилгааны захиалгын нийт зардал)/(өдөрт баннер үзэхээр төлөвлөсөн тоо)1000.

Одоо CPM гэж юу болох нь тодорхой боллоо. Зар сурталчилгааны хувьд энэ нь хамгийн чухал үзүүлэлтүүдийн нэг юм. Сурталчлагч нь сүлжээний нэг мянган хэрэглэгчдэд мэдээлэл харуулахын тулд сайтын эзэмшигч хэдэн төгрөг төлөх шаардлагатайг тооцоолж болно.

Энэ тооцоог энгийн жишээ ашиглан нүдээр үзүүлж болно. Порталын сайт дээр нэг баннер байрлуулах зардал нь жишээлбэл, долоо хоногт 400 доллар, энэ вэб хуудасны статистик мэдээллээс харахад долоо хоногтсайтыг 10 мянга орчим хэрэглэгч үздэг. Тиймээс энгийн тооцоолол нь дараах утгыг өгнө:

CPM=$400/10,0001000=Мянган зарын сэтгэгдэл тутамд $4.

Сэдэвчилсэн сайт дээр энгийн баннер харуулах нь ихэвчлэн мэдээлэл сайтай гэдгийг сурталчлагчид ойлгох ёстой. Энэ хуудсанд зочилсон арван мянган хүн бүгд баннер дээр дарна гэсэн баталгаа байхгүй. Зочин холбоосыг дагахыг хүсч байгаа эсэх нь зөвхөн баннерын сонирхол татахуйц байдал, түүн дээр байрлуулсан мэдээллээс хамаарна. Сайт бүр нь CPM параметрийг тооцоолоход шаардлагатай бүх мэдээллийг өгөх болно. Энэ нь сайтын эзэнд ашигтай гэдгийг та ойлгож чадна. Гэхдээ зар сурталчилгаа, түүний чанар, эцсийн хэрэглэгчдэд сонирхолтой байх нь үйлчлүүлэгчийн өөрийнх нь үүрэг юм.

cpm гэж юу вэ
cpm гэж юу вэ

CTR туслах модуль, тооцооны аргууд

Зардлыг бууруулахын тулд өөр нэг үзүүлэлтийг анхаарч үзэх хэрэгтэй - CTR индекс. Энэ нэр нь бас англи хэлнээс гаралтай бөгөөд товшилтын хурд шиг сонсогдож байна - товшилтын хурдны үзүүлэлт. ЗС нь баннер дээр дарж, сурталчилгааны үйлчлүүлэгчийн хуудас руу хэдэн хүн очсоныг харуулдаг. Энэ модуль нь сонгосон сайтын зөв эсэхээс шууд хамаардаг, учир нь сайт дээрх зар сурталчилгаа нь илүү тохиромжтой, хэрэгцээтэй байх тусам сайтын зочин тухайн мэдээллийг сонирхож, баннер дээр дарах магадлал өндөр байдаг. Энэ үзүүлэлтийг тооцоолох арга нь дараах байдалтай байна:

CTR=(баннер дээр дарсан хэрэглэгчдийн тоо)/(өдөрт баннер үзэхээр төлөвлөсөн тоо) 100%.

Жишээ нь 20-оос дээш болЗар сурталчилгааг үзсэн мянган хүн линкийг дагасан 800 хэрэглэгч, дараа нь CTR нь 800/20,000100=4% байгаа нь зөвшөөрөгдөх доод хэмжээнээс өндөр байна.

Хамгийн бага ЗС нь 3-5% байдаг нь туршилтаар батлагдсан. Хэрэв бага бол боломжит үйлчлүүлэгчид ногдох зардал хүлээгдэж буй ашгаас давж, сурталчилгаа үр дүнгүй болно.

cpm сурталчилгаа
cpm сурталчилгаа

Индекс ашиглах

CPM-ийг илүү нарийн зорилтот үзэгчдийг сонгохдоо ашиглаж болно. Жишээлбэл, баннер байршуулах захиалга өгөхдөө сайтын платформ нь сайтад бүртгүүлсэн бүх зочдын нас, хүйс, оршин суугаа газар, хобби зэрэг мэдээллийг сурталчлагчдад өгдөг. Тиймээс хүссэн баннер нь зөвхөн энэ сурталчилгааны бүтээгдэхүүнийг бүтээсэн хэрэглэгчдэд л харагдана. Зар сурталчилгааны кампанит ажлын төсвийг илүү хэмнэлттэй, үр ашигтай зарцуулдаг.

Та байнгын хэрэглэгчдийн идэвхийг бас анхаарч үзэх хэрэгтэй. Нэг зочин ижил зар сурталчилгааны бүтээгдэхүүнийг харах тусам сурталчлагчдаас мөнгө хасагдах нь элбэг байдаг ч үйлчлүүлэгч үүнээс илүү олон үйлчлүүлэгч авдаггүй. Тиймээс CPM болон CTR индексийг чадварлаг тооцоолж, энэхүү сурталчилгааны платформоос өгсөн мэдээллийн гүн гүнзгий дүн шинжилгээ хийх нь үйлчлүүлэгчид хүссэн үр дүнг авчрах ёстой.

Зар сурталчилгааны кампанит ажлын эхэнд анхаарах бас нэг зүйл. Төлбөрийг CPM эсвэл CTR-ээр хийж болно. Өөрөөр хэлбэл, үйлчлүүлэгч CPM модулийн дагуу баннер сурталчилгааны мөн чанарыг ойлгох ёстой - энэ нь хэрэглэгчийн товшилтын төлбөр биш, зөвхөнсурталчилгааны бүтээгдэхүүн үзүүлэхэд

зар сурталчилгаанд cpm гэж юу вэ
зар сурталчилгаанд cpm гэж юу вэ

Дүгнэлт

CPM гэж юу вэ гэж асуухад энэ параметр нь зар сурталчилгааны үр нөлөөг шинжлэхэд хамгийн чухал үзүүлэлтүүдийн нэг бөгөөд зар сурталчилгааны кампанит ажлын төсвийг тооцохдоо мөн харгалзан үздэг гэж хариулж болно. Зар сурталчилгааны мэдээлэл бүхий боломжит хэрэглэгчдийн хүлээгдэж буй холбоо барих тоо, ижил төстэй сэдэвчилсэн чиглэл бүхий хэд хэдэн сайт дээр баннер байрлуулах зардлыг харгалзан үзнэ. Эдгээр параметрүүдийг харгалзан та тодорхой зар сурталчилгааны платформын үр ашгийг тооцоолж, зар сурталчилгааны төсвийг амжилттай эзэмшиж чадна.

Зөвлөмж болгож буй: